Kaffe är gott och träning gör gott! ;)


Har fått i mig två koppar kaffe under dessa timmar och
det var behövligt kan jag säga! ;) Haha!!!

Har nu suttit med skolarbete ända sen jag kom hem från plugget runt kvart över ett och fram till nu. Har skrivit om lagar inom vården och det är inte det lättaste att info om alltid. Får verkligen leta sig genom texterna på nätet osv. Sen ska man fatta också, det är en annan femma! x) Men det blev bra till slut. Har lagt ner nu för idag och ska fortsätta imorn.

Nu ikväll blir det gymmet med kostkursen vi ska testa på Easyline, det har jag ju inte tränat förut. ;) Hihi!! Men kul ska det bli. Men sen finns det en liten hake, jag får inte ligga i mer än vad tränan säger x) så aa man får la försöka anpassa sig så gott det går efter gruppens förmåga. Detta är pg. av en sak. Kan inte säga vad, men det finns en andledning. :) Men nu ska vi fixa pannkakor mums! Ha gott alli ihop så hörs vi senare sen.

Puss&Kram!<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback