Monday!

Första skoldagen för veckan är snart slut. :) Har varit en rolig dag med mycket skratt. Nu sitter jag och veronika sen några timmar tillbaka och studar. Går rätt bra tycker jag :) Sen när vi är klara här blir det att dra ner till gymmet och träna Easyline och Stryka&Kondition FUN! :)) Just det som jag snacka om igår så skulle jag få P!nks
senaste allbum idag av Amanda men nu är det så att jag får vänta till imorn som det ser ut som nu. pg. av att hon fick för hinder. =/ Lite tråkigt men sånt händer. :) Annars idag händer det inte såm mycket förutom träning nu efter plugget. Men ha fortsatt bra eftermiddag alli ihop så hörs vi ikväll!
Puss&Kram!<3

Bumpy Ride - Mohombi :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback