Städat rummet!

Har nu varit duktig och städat rummet :) blev riktig fint nu efter varit lite halv dant nu i några dagar x) hehe!!! Så nu ska jag bara byta lakan och så i sängen så är det done sen! :) Nu längtar jag jätte mycket till freepowern ikväll ska bli grymt roligt! :D "Jag är frisk, jag är fri, jag är full av energi!" ;) Haha!! det är något vi säger på träningen, kan låta lite sådär men det är bara roligt! :D Ha en skön och rolig kväll alli ihop!
Puss&Kram!<3

Sitter och lyssnar på denna jullåt som jag fastnat så för. :)

 





Hej!

såg att du har samma design som mig :) och jag har bara en liten fråga, hur fick du in profilbilden på dig där uppe? Jag har inte lyckats hitta vart man fixar det nånstans.

2010-11-26 // 00:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback