Hel dag i Göteborg!

Är nu hem kommen efter en hel dag i Göteborg med Melanie :) det har varit en jätte bra och rolig dag vi käka gott och fynda lite också. :) Ialla fall... Dagen börja med att ta bussen in till skövde och sen vidare med tåget till Göteborg. När vi kommer fram till Göteborg så är vi rätt hungriga, så vi bestämmer oss för att äta! :D Valet hamna på Pizza Hut, dom hade mycket goda pizzor och alldes lagom stora med! :D Passa oss perfekt! Haha!! ;D Sen blev det att strosa mellan alla affärer hitta mycket snygg men överskred min budget lite =/ men jag fynda ändå lite kul. :)

Detta är vad jag fynda! :)


Stickad tröja från H&M 149:-


Svart t-shirt med Guns N' Roses Logga från H&M 149:-


Body Butter med mango lukt från Body Shop 165:-

Är nöjd med mina köp, det bästa av allt är jag är inte pank! :D Haha!!!

Ha en fortsatt trevlig helg alli ihop! :)
Puss&Kram<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback