Måndag 25/10-10



Idag har det faktsikt hänt något speciellt så. Dagen har rullat på som vanligt först skola och sen direkt till gymmet för två tränings pass som var riktig behövliga idag efter vissa personliga andledningar. Skönt att tänka på annat ibland. :) Just nu längtar jag till helgen då min kusin med fam. kommer och stannar över helgen. Detta ser vi fram emot! :) Sen var jag också inne på GinaTricot idag en snabbis och köpte mig ett nytt svart linne för mitt föra har gått sönder =( Sen köpte jag mig en överdrags tröja också en grå med stora rosor som tryck. Är lite för lat för att kort nu på mina köp, förlåt! Men tar igen det en annan gång. ;) Haha!! Men ha en fortsatt skön kväll alli ihop! 
Puss&Kram<3





» luffi

min helg var lugnt och helt ok!



jasså vad shoppade ni för kuligheter då?! kram

2010-10-25 // 21:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback