School! ....



Mina kusinbarn på bilden :)

Då var tillbacka i skolan igen men lektionerna för dagen har inte börjat än. Min första lektion börjar inte förs 11.55 och sen har jag en lektion till bara efter det sen slutar jag för dagen och går på HÖSTLOV! :D Yes! Ska bli kanon gött med lov nu och kunna träffa vännerna .mm. lite oftare. :) Just det idag så ska veronika följa med hem och stanna över natt mycket trevligt :) Annars idag så ska jag träna också efter plugget då får veronika vänta på mig snäll som hon är. ;) Haha!!!! Sen blir det en lung kväll tror jag x) Har nu nämligen två kusinbarn hemma på två år då blir det lite mer fart än vanligt hemma. Men kul är det! :) Puss&Kram!<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback