29/09-10



Idag är man ledig från praktiken vilket känns både tråkigt, men ändå skönt samtidigit. För det är skönt att bara va hemma nu på dagen och bara samla alla tankar, känslor. Sen ikväll åka träna, bara släppa allt! Imorn tar vi nya tag har super kul på en näst sista dag på praktiken. På fredag är det sista dagen. Det känns kan jag säga, ...=/ jag kommer sakna detta ställe som f*n sen! för det har varit kanon bra och jag tycker det har varit kanon kul. Jag har utveklat mig som person och även kunskaperna har ökat. :) Så nu försöker jag komma på nåt bra sätt visa min uppsakting till både min underbara handledare och alla andra som tagit hand om mig. :)
Puss&Kram<3

Neverstore - Summer<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback