Härlig skogspromenad eller?...



Vakna nyss och jag tittar ut genom fönstret vad ser jag då jo REGN! Dom som hade lovat fint väder igår. =/ Nu hoppas jag vädret blir bättre under dagen för jag hade tänkt att gå en lång och härlig skogs promenad med hundarna. Men det går ju inte dirket om det ska regna såhär hela dagen. Får gå en annan sväng då inte lika kul men ändå =/ ....... Men sak som är lite skönt idag är att jag är ledig idag men samtidigt så tycker jag det är väldigt kul och jag trivs hur bra som helst på min parktik plats där jag är nu. :) Det tycker jag är kul ;) Haha!!! men nu ska jag sätta på en film tror jag och senare sen hänger det på vädret vilken tur det blir med hundarna det blir. :)
Puss&Kram<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback