Godmorgon! :)



Klockan är sjuminuter över sex och jag börjar sju på min praktik. Idag blir det en slapp kväll hemma efter en lång men väldigt rolig och läroik vecka på parktiken. Jag trivs verkligen på detta på ställe, så nu måste jag kämpa ännu mera för att få mitt körkort så jag kan sommar jobba eller gå in som vikarie ibland om jag har tur. :) Sen kan jag också säga det att mitt tränings shema för nästa är klart alla pass bokade så nu ser vi inte bara framemot en vecka med mycket kul och kunskap på parktiken utan även också lite underbar träning på gymmet! :D

Såhär ser mitt tränings shema ut:
Måndag: Easyline 30min och Stryka/kondition
Tisdag: Balansboll och Zoon2
Onsdag: Easyline 45min och Zoon2
Torsdag: Zoon2
Fredag: Stryka och Esayline 45min
Lördag: Simming med Vicky (Om hon är frisk!)

Puss&Kram!<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback