Godmorgon!



Godmorgon!, alli ihop! :)

 Ny dag idag blir det en kort dag i skolan börjar 10.35 slutar 14.10 :) Ganska skönt efter att ha två långa och tidiga dagar :) Då får man ju samtidigt mer tid skolarbete innan man åker och tränar. :) GÖTT! Annars idag händer det inte så mycket för utom att jag ska kanske köpa mig en kalander idag om jag känner att jag hinner. Annars gör jag det imorn eller på fredag. Ikväll blir det att träna Balansboll och kanske Easyline om jag har jätte tur att komma med vilket jag hoppas mycket på! :)

Dagens outfit:
Vit linne tunika / Mississippi 299:-
Svartlinne / GinaTricot 99:-
Jeans leggnings / GinaTricot 99:-
Vita pärlhörngen, silver halsband med två hjärtan på.

Puss&Kram<3

Dagens låt:
Pink - Bad Influence<3

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback