Tränings värk eller? x)



Är nu hem kommen sen timme tebax typ efter två goa och roliga pass på HC som idag leddes av Sara. Då var det såhär jag hade bokat in mig på Easyline och Styrka&Kondition trodde jag x) Men efter Easyline så visar det sig att alla vi som bokat oss på S&K egentligen har bokat in oss på ett Gympa pass! Då tänkte jag lite kaxig som är jag ibland, aa men hur kul är detta? Men ack ja! det fick jag äta upp. ;) Shit va jobbigt det var! har ont lite över allt nu x) Så nu funderar jag på vart jag inte kommer ha ont imorn. x) Haha!! Men det värsta var att efter redan en halv timme kändes det som hela passet redan gått men då var det ju kvar en halv timme! x) AA jäklar var det kändes i varenda muskel idag. Det är ett stort PLUS! :)
Puss&Kram!<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback