Två veckor kvar! =/


Bilden är tagen på mig från gymmets meldemsfest som var i helgen. :)


Nu är det exat två veckor kvar av min parktik. Det känns tråkigt och lite sorligt för jag trivs så himla bra där jag har min parktik nu. Kommer sakna det jätte mycket sen. Min handledare är jätte bra och jag några personlig framsteg på kort tid vilket ett av framstegn jag trodde skulle ta längre tid. Men det gick fort och det känns jätte bra och skönt. Så nu gäller det att få körkort så man kan söka sommarjobb där sen. ;) Ialla fall imorn är man ledig då ska jag bara ta hand om mig själv och djuren här hemma. Sen hoppas jag på kvällen kunna träna mina två pass som jag bokat på kvällen. 

Godnatt alli ihop! sov och dröm gott. :)
Puss&Kram!<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback