Home, sweet home!



Igår åkte vi hela familjen till göteborg för att "fira påsk" med släkten. :) Det var jätte roligt att träffa alla igen. Åt mycket god mat och hade det jätte trevligt och roligt. Så stanna vi över natt också. Så nu har jag varit i hemma i några timmar och bara haft det gott! Fast jag gjorde faktiskt klart och skicka in ett skolarbete idag också. ;) Tycker jag är bra gjort! ;D Haha!!!! Men ialla fall, nu har jag duschat och blivit extra fresh igen ;) Haha!!! Imorn blir det skola en ganska kort dag, jätte skönt! Efter plugget blir det lite träning. Som stjärnan i kanten så är bara en dag kvar imorn innan jag ska till min älskling igen! Längtar jätte mycket!!! Saknar honom grymt mycket<3
Puss&Kram<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback