Box is fun!



Har nu packat klart tränings väskan :) snart om en stund blir det att gå till bussen för att åka o träna box! :) Det ska bli jätte kul, älskar att boxas, det är jätte roligt! Va lite skeptis i början innan jag testa men sen när jag väll testa så var jag fast! Det var super kul! :D Nu kan jag inte sluta. Sen längtar jag till imorn också då jag ska klippa mig, ska nämligen klippa lugg som kommer bli största förändringen annars så är det mest att klippa bort att slitet osv. :) Men roligt ska det bli :) Sen ska jag också på övernattning oss min bästa veronika <3 Saknar henne jätte mycket!!! Men ha fortsatt bra kväll alli ihop så hörs vi mer sen när jag kommer hem.
Puss&Kram!<3

Down On Me . Jeremiah ft 50 Cent





ME LIKKKKKKE A LOT!! <3

2011-02-16 // 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback