Godmorgon!



Andra dagen på det nya året och idag blir det förmodligen att åka på öppet hus på gymmet idag, kommer bli väldigt roligt om vi gör det! :) Längtar tillbaka till träningen som attan! :)) Sen är det så att dom har renoverat på gymmet och jag har inte sett hur det gått nu dom två senaste veckorna, så det kliar verkligen i fingrana för att åka ner och testa dom nya makinerna! :D Så nu ska jag kolla med mamma om hur vi gör men igår lätt som vi skulle åka. Åå är det så, får jag ladda med en bra frukost. För jag har nämligen bokat in mig på ett FreePower pass som dom satt in idag. Men jag vet inte om jag kommit med än, men jag hoppas jag gör det. :) Annars så testar jag och mamma dom nya maskinerna i gymmet tillsammans. :) Have a nice day!
Puss&Kram<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback