Längtar efter sommar, träning!




Just nu vill jag bara komma igång med träningen igen har inte tränat nu på två veckor och det känns lite tråkigt =/ Men har man varit sjuk så har man. Men nu nästa vecka så tar vi nya tag och så ska nya positiva resultat ske :) sen längtar jag sjukt mycket efter sommaren också! Vill ha sol och värme, bad! :D Saknar att kunna cykla och gå i shorts. Inte behöva tänka på att klä på sig så mycket hela tiden. Det bästa av allt gå barfota! Det är underbart skönt! :D Älskar det!, speciellt i det sköna gröna gräset! Love it! :) hihi!!!
Så nu aa, jag längtar super mycket efter sommaren!!!
Eller vad säger ni? Längtar ni lika mycket som jag?
Puss&Kram<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback