Rolig tripp!



Är nu hemma efter en trevlig vistelse i göteborg hos kussen min♥ :) En sak till..nu är snart näst sista jul-lovet slut och sen har jag bara ett sommarlov kvar. Känns både roligt och tråkigt just nu. :) Men ser ändå fram emot vad och se vad framtiden har att erbjuda för kul :)) Har nu också kollat på första avsinnett av Lets Dance och jag har ingen presonlig favorit än efter ikväll men det kommer säkert men tiden ;) hihi!!!



Just nu sitter jag och lyssnar på en lista på Spotify som heter "hej då 2010 som ni säkert sett blogg.se startsida. :) Åå, aa det finns många bra låtar men också många som jag saknar! Men dom har gjort sitt val och nu ser ialla fall jag fram emot ett nytt spännande och roligt musik år under 2011 :D 
Godfortsättning till er alla!
Puss&Kram<3 

Klicka på listans namn så kommer ni till den!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback