Sommarlov!






Förlåt att jag inte skrivit på länge, men jag har haft massa annat göra som tagit upp min tid. Men nu har jag klivit på mitt sista sommarlov och nu ska jag försöka bli bättre på att blogga oftare. :) Sen sist jag skrev så har det hänt lite saker. Jag har varit på utbildning och info inför mitt sommar jobb jag fått på ett äldreboende. Det ska bli kul att testa hur man klarar sig i arbetslivet utan en handledare, som jag har med mig hela tiden på praktiken i skolan när vi är ute. Så det ska bli spännande, lite roligt faktiskt :) jag hoppas dom gillar mig så pass att dom fortsätter ringa in mig som tim-vikarie och så. Skulle vara jätte roligt, så man får ännu mer erfarenhet och även käna extra pengar som inte häller är fel. Men ha en jätte trevlig kväll/natt alli ihop. sov gott!
Puss&Kram<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback