Morgon kaffe...

   

Har nu äntligen skickat in den muntliga delen inför svenska nationella som är snart. :) Blev väldigt nöjd med det skrivet och jag kommer att prata om sen. :) Känns kanon bra! Annars så nu har jag köpt mig en morgon kaffe i skolan det är gott! Snart om en timme typ så väntas första lektionen som är idrott. Efter det har jag bara två lektioner och i bästa fall bara en. För att på den sista lektionen idag så jobbar vi med ett grupp arbete och min grupp är redan klara och ska vi inte kolla igenom det mer eller så. Kan vi få sluta tidigare! :D Ikväll blir det att träna FreePower och Zone2 spinning. Då får jag andvända knäskydd för att jag sträckte mig i mitt knä när vi åkte skidor i kläppen. Så när jag träna FreePower för första gången jag gjorde ialla knät så gick det inte så bra, knät vred sig och jag ramla ner på golvet. Men det gick bra, fick ta det lite försiktig bara rästen av passet. :) Men idag testar vi på nytt och med knäskydd! ;) Puss&Kram<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback