Yes, today is friday!



Äntligen fredag, sista dagen i skolan för den här veckan. Har nu fått första delen i nationella i för svenskan. Så nu vet vi vad det ska handla om typ, så har vi fått en uppfigt att jobba med så vi kan förbereda oss lite typ. :) Det är skönt! Annars idag har så jag två svenska lektioner nu på morgonen och sen har jag håltimme från 10.45 - 13.35 Det är inte roligt! Men jag ska dra fram på stan och kolla på ett solgalsögon igen som jag kolla på igår. Sen ska jag tillbaka till skolan och sätta mig och repetera lite matte inför ett prov vi ska ha v.14 på allt vi gjot från i höstat fram till idag. Sen ikväll ska nog jag och mamma övnings köra igen :) gjorde vi igår också. Det gick bra, lite kangglit i början men gick bättre sen. :) Annars blir det en lugn och skön fredags kväll tror jag. men ha en bra dag alli ihop så hörs vi!
Puss&Kram<3



Dom är väldigt lika dom solglasögon jag kollat på någon lite skillnad är det men inte mycket.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback