Härlig helg!


Älsklingen och jag andra kvällen i Norrköping :)

Är nu hemma efter en jätte rolig och lärorik Weekend seminarium i Norrköping med älskingen min och trevligt sällskap. Har tagit till mig många visdoms ord under helgen och fått mycket insparation. Jag ser fram emot nästa weekend seminarium med älsklingen. Ska bli grymt roligt!
Annars under så jag också blivit ett år äldre eftersom jag var borta i helgen när jag fyllde så fira vi mig lite hemma idag med familjen. Jag har fått många roliga paket och även bra paket att ha nytta av i framtiden. :) Men nu ska jag njuta av rästen av kvällen här hemma med mamma och pappa och syster. :) Så ha en bra kväll alla!
Puss&Kram<3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback