Middag!


Så är faktiskt detta som står på min meny ikväll, findus Wok Gold och kyckling filé som strimlar i woken.

Det här var inte ännu ett långt uppe håll sen jag skrev sist. Men det är inte lätt när man har så mycket annat runt om kring sig i vardagen :) Men nu kör vi igen och hoppas på bättre resultat den här gången. För nu är det ju kanppt 3 månader kvar till studenten min och snacka om att jag längtar!!!! :D

Ikväll nu då, ska jag starx ställa mig och laga lite mat. Ikväll blir det wokade grönsaker och kyckling filé MUMS! :)
Annars så drömmer mig bort till dagen då jag och min kärlek förmodligen inom en snar framtid skaffat ett boende ihop, ska börja bygga en vardag ihop. Det är något jag verkligen vill göra :)

Näe nu måste jag laga mat, hörs snart!!!
Puss&Kram<3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback