Snart dags för kvällen!



Andra dagen i skolan har varit faktiskt varit väldigt bra :) Hade projekt arbete idag och det gick kanon bra när vi filma idag! För er som inte vet så håller vi på med ett projekt arbete i skolan och det min grupp håller på med att är vi vill göra en informations film om ett dagligverksamhet (LSS) i Skövde om deras nya statsing som de har gjort. Jag kommer tyvärr inte kunna lägga upp resultatet sen av filmen pg. av skeritessen och skydda personer identiteter. För denna film ska i huvudsyfte visas för några i skolan och sen får de på det stället vi filmat på visa för anhörig som kommer dit. Som en info film om vad som finns hos dem. :)


Hjärtat mitt, som jag älskar så otroligt mycket! <3

Annars idag så har jag äntligen fått klart min sista svenska inlämning super skönt att vara av med det nu, kunna satsa mer på allt annat i skolan nu. :) Nu ser jag mycket fram emot en skön och mysig helg med hjärtat mitt<3 :) Men två dagar kvar skolan sen ses vi igen, JAG LÄNGTAR JÄTTE MYCKET!<3

Puss&Kram<3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback