Beslut hit och dit...

 
 
Efter två långa veckor på KSS som inte blev som jag trodde av olika andledningar. Så det blev att jag tackade nej i slut ändan till deras erbjudande om sommarvikariat. Sen har jag sån tur och en otroligt underbar chef som säger att jag är jätte välkommen tillbaka till "mitt gamla jobb" och få tillbaka mitt natt vik i sommar och det känns jätte skönt! :) så ska bli kul att jobba natt i sommar, även om KSS (sjukhuset) är drömmen. Så känner jag att jag inte är där än. Men snart så är jag där och det känner jag på mig. :) Men över till vad som händer denna helg! :D
Så är det kalas firande av mig som fyllde år nu i veckan. Imorgon ska mina underbara vänner få komma och fira mig. Sen på söndag kommer min älskade familj och lite släkt hem till mig och min älskligen för lite kalas. :)
Jag ser verkligen fram emot denna helg, känns som det kommer bli en jättebra helg med nära och kära.
Puss&Kram<3
 
 
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback