En mulitigrill kanske?

Breville Bordsgrill VST026X     
Lånad ifrån www.tretti.se
 
Vilken av dessa ska jag ha? Den ena har platta plattor (Övre bild) och den andra har mönster (undre bild) ?
     
  Princess Bordsgrill Panini Toaster
Lånad ifrån www.tretti.se 
 
 
Ja, det är farligt att sufra runt på nätet och kolla på köks apparater, har nu hittat två alternativa multigrillar jag vill ha. Dessa är inte dyra tycker jag, men tanken på allt du kan använda dem till och osv. Ja, ska bara övertala min sambo till att vi ska köpa en ^^) hehe!!! Jag vill verkligen ha en sådan, har drömt om en sån länge. Bara inte hittat någon till rätt pris och en sådan som jag tänkt. Men nu har jag verkligen lyckas pricka rätt på olika märken. Ska bara bestämma mig för vilken ;) Så önska mig lycka till! ;D
 
Puss&Kram<3
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback