Godmorgon, snön vräcker ner med regn!

 
Gick upp tidigt imorse för att jag bokat tvätt vid 07:00 tur vi inte hade mycket tvätt idag så det gick fort att få undan de två maskiner som blev. Den sista kan jag bara slänga i torktummlaren sen, skönt! :) Annars nu under morgonen har jag bara njutit av lugnet och en god kopp kaffe. När min kärlek vaknar blir det att gå fram till stan och fixa ett litet ärende. :) Sen hem och städa vårat hem det sista inför kalas-festen ikväll då våra/mina underbara vänner kommer över för att fira mig. Blev ju ett år äldre i veckan ;) Haha!!!
Sen måste jag också komma fram till vad jag ska ha på mig ikväll, men ska jag vara ärlig så tror jag redan vet nu vad jag ska på mig ;) hehe!!! Lite bilder på kvällens outfit och annt smått och gott kommer senare sen idag. :)
 
Puss&Kram<3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback