Själv hemma och har egen tid<3


 
Vilken härlig dag, det är idag :) Sitter här hemma i lägenheten och bara njuter av lugnet och att musiken som spelas på vilken volym jag vill. :) Mår rätt bra inom bords nu, känner att mitt gamla jag börjar komma tillbaka. Det är jag så jäkla lycklig och glad för! :D För jag känner på mig att 2014 kommer bli en ett kanon år med
massa härliga händelser. Jag har faktiskt en liten lista att jag kommer att bocka av sakta men säkert. :)

 
Den ser ut såhär:
[ ] Ta körkortet
[ ] Gå ner 40kg innan årets slut.
[ ] Orka jogga till gymmet, utan större problem.
[ ] Komma i min favorit jacka till hösten.
[ ] Gå ner 20kg till den 29 mars
[ ] Personlig sak
[ ] Få mer matlagings kunskaper.
[ ] Komma i mina favorit byxor eller jeans senast till hösten.
[ ] Sitta i Danmark på babhottelt med underbara vänner och fira våran viktnedgång vid årets slut.
 
Det är lite vad jag kommer på nu, denna lista kommer säkert att fyllas på under årets lopp. Men ha en fortsatt bra dag alli ihop, så ska jag fortsätta spela Jurassic Park spelet på facebook ;) haha!!!
 
Puss&Kram<3
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback