Ny tränad och super nöjd!

 
 Tullpaner och Plaza tidning (en film på köptet) :)
 
Nu är dagens träning avkalarad, unnade mig även bastu efteråt vilket var super skönt och avslappande! :)
Känner mig som en ny människa i kroppen nu. När jag var klar på gymmet träningen och allt så gick jag till affären och köpte nässpray åt min älskling som har världens rinsnuva. Var då också lite extra gullig och köpte hans favorit halstabletter med. :) Själv unnande jag mig tullpaner och en Plaza tidning, fick då också med en film på köptet.
Så är en lycklig och glad tjej idag efter all denna posetiva energi jag fått ikväll. :)
Nu väntas bara på att Paradise Hotell ska börja, ska bli spännande att se i slutet av veckan vilka som går vidare till final veckan. Som är nästa vecka :)
 
Ha en underbar och mysig kväll alli ihop!
Puss&Kram<3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback