Träning och Bastu<3

 
 
Kvällens aktivitet består av att träna Easyline ikväll och sen avnjuta en skön varm bastu efteråt. :) Är riktig taggad inför detta kommer bli så skönt att få träna idag med och sen avnjuta en bastu som passar mig perfekt denna års tid då det är super kallt ute tycker jag xD Haha!!!!
 
 
 
Min resa med viktnedgången går bara farmåt sen jag börja den 13/1 har jag gått ner 5kg på en vecka och tre dagar. Då vägde jag mig förra onsdagen. Nästa vägning blir nästa vecka så får se hur mycket det blivit då. :) Men blir mer och mer laddad för varje dag. Glädjen inom mig för hälsa och träning kommer tillbaka mer och mer. :D Känns super roligt! <3 Ha en go kväll alla nu, så hörs vi senare sen igen. :)
 
Puss och Kram! <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback